Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
Nosková, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tématem této diplomová práce je "Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty". Guerilla marketing je druh marketingového nástroje používaný při netradičních, inovativních a někdy až šokujících reklamních kampaních. Součástí práce je analýza právního prostředí upravující tuto oblast. Právní úprava reklamy v českém právním řádu spadá jak pod veřejnoprávní, tak i soukromoprávní regulaci. V rámci práce byl proveden průzkum dotazníkovým šetřením s běžnou veřejností se zaměřením na obecnou znalost pojmu guerilla marketing. Další část výzkumu proběhla s odborníky z praxe komunikačních agentur a byly zpracovány jejich názory na situaci aktuálního dění na reklamním trhu. Praktická část je zakončena komparací českého právní úpravy reklamy s úpravou v americkém právu.
Aktivity mezinárodní komunikační agentury v ČR a ve světě
Baranyk, Pavel ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Chovancová, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje popisu fungování mezinárodní komunikační agentury, konkrétně agentury Euro RSCG. Jejím cílem je nalézt rozdíly mezi procesem tvorby lokální a regionální komunikační kampaně. Tato snaha je konkretizována charakteristikou a porovnáním kampaní Čoko Tatranky Puk a Jack Daniel's Experience. Většina poznatků pochází od spolupracovníků této přední světové komunikační agentury. Celá práce je rozdělena do tří hlavní částí: teoretickému vymezení, popisu procesu tvorby kampaně a porovnání výše zmíněných kampaní. Závěrem je prohlášení, že proces tvorby jednotlivých kampaní se zásadně neliší i přes to, že každá má svá vyhraněná specifika, které je za předpokladu úspěšného projektu nutno respektovat.
Business plan – Full service advertising agency
Martvoň, Miroslav ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Kumorowski, Sandra (oponent)
Abstrakt Práce "Podnikatelský plán -- Full servisová reklamní agentura" se věnuje sestavení vize realizace projektu. V teoretické části se věnuji náčrtu činností uvnitř Full servisové reklamní agentury s odstupních zdrojů. Popisuji možnosti chování inzerenta při výběru, vyjednávání a odměňování práce agentury, její vnitřní strukturu, proces tvorby reklamního rozpočtu. Dále uvádím důvody pro využití služeb reklamní agentury, způsob práce, představuji typy reklamních agentur, způsoby odměňování a uvádím standardní proces při mediálním plánování. V části o podnikatelském plánu krátce popisuji jeho náležitosti. Praktická část je rozdělena do základních kapitol. A to shrnutí, údaje o vlastníkovi a manažmentu, popis podnikatelské příležitosti, umístění sídla, popis technicko-technologické části, popis dodavatelů, postavení na trhu a konkurence. Dále rozvíjím strategii prodeje služeb a finanční plán, kterého součástí jsou standardní výkazy: rozvaha, výkaz Cash Flow, výkaz zisků a ztrát doplněný o seznam finančních ukazatelů. Riziko projektu je popsáno expertním hodnocením, analýzou citlivosti a je doplněno výpočtem bodu zvratu.
Analýza výběrového řízení na komunikační agenturu
Dvořáková, Marie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Otevřel, Lukáš (oponent)
Cílem práce je provedení komplexní analýzy průběhu výběrového řízení na komunikační agenturu, včetně rozboru strategických agenturních dokumentů a právního ošetření výběrového řízení. Práce dále obsahuje komparaci doporučovaných standardů a praxe v ČR a analýzu konkrétního výběrového řízení, zahrnující i identifikaci případných chyb a doporučení na zlepšení postupu. Práce potvrzuje výchozí hypotézu o tom, že dodržování doporučených standardů pomůže oběma stranám nacházet korektním a etickým způsobem vhodné partnery pro dlouhodobou spolupráci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.